برای تهیه دوره ها و فایل ها، ویژه استخدامی و استفاده از تخفیفات کلیک کنید. مشاهده تخفیفات

اعلام نتایج نهمین آزمون استخدامی فراگیر 1400 – 1401 همراه با کارنامه ها قبولی

نتایج نهمین آزمون استخدامی فراگیر که در تاریخ 15 اردیبهشت ماه برگزار شد، بر روی سرور سایت سنجش قرار گرفت. با آرزوی قبولی برای همه شما عزیزان، می توانید از طریق لینک زیر کارنامه خود را مشاهده کنید.

اطلاعيه اعلام اسامي چند برابر ظرفيت نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرايي كشور در سال 1400 (ویژه متقاضیان استخدام وزارت آموزش و پرورش) به منظور انجام ساير مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک و انجام مصاحبه استخدامی)

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ( آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به تاریخ های برگزاری 1401/02/15 و 16 ) می‌رساند که كارنامه اعلام نتايج اولیه متقاضیان رشته هاي شغلي مربوط به وزارت مذکور از روز جمعه مورخ 1401/04/03  در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت براي شركت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و مصاحبه استخدامی وزارت آموزش و پرورش می‌باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، در تاریخ چهارم تیرماه 1401 ( 1401/04/04 ) به آدرس درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ها به شرح جدول ذیل این اطلاعیه مراجعه و براساس توضيحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش مربوطه، از زمان و مکان دقیق مصاحبه استخدامی خود اطلاع یافته و اقدام لازم بعمل آورند.

لازم به ذکراست مصاحبه استخدامی از روز دوشنبه مورخ 1401/04/06 آغاز و حداکثر تا روز سه شنبه مورخ 1401/04/21 طبق زمان بندی‌ اعلام شده از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان مربوطه (استان شغل محل مورد تقاضا) پایان خواهد یافت.

 

در زیر شما چند کارنامه از  افرادی که در دوره های دروس تخصصی ما شرکت کرده اند و توانستند درصد های خوبی کسب کنند و در نهایت قبولی مرحله اولیه آزمون باشد را مشاهده می کنید.

کارنامه شمار 1.

 

کارنامه شماره 2.

 

 

کارنامه شماره 3.

 

 

 

کارنامه شماره 4.

 

کارنامه شماره 5.

 

کارنامه شماره 6.

 

کارنامه شماره 7.

 

کارنامه شماره 8. 

 

کارنامه شماره 9.

کارنامه شماره 10.

 

کارنامه شماره 11.

 

کارنامه شماره 12.

کارنامه شماره 13.

کارنامه شماره 14.

کارنامه شماره 15.

کارنامه شماره 16.

 

این پست بروز رسانی می شود …

 

 

 

 

محمد خسروی

63 مطلب منتشر شده

دبیر تربیت بدنی؛ کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی

درباره این مطلب نظر دهید !