برای تهیه دوره ها و فایل ها، ویژه استخدامی و استفاده از تخفیفات کلیک کنید. مشاهده تخفیفات

توافقنامه و قوانین

سند حاضر قرارداد حقوقی و لازم‌الاجرا بین کاربر سایت («شما» و یا «کاربر» و یا «خریدار») و وب سایت دبیر تربیت بدنی است. دبیر تربیت بدنی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف­ کننده فعالیت می‌کند. درصورتی‌که کاربر قصد عضویت و استفاده از خدمات سامانه دبیر تربیت بدنی را داشته باشد، لازم است متن قوانین و مقررات («قرارداد») را به نحو کامل مطالعه و سپس اقدام به استفاده از وب­سایت و یا عضویت در آن نماید.
استفاده از سامانه دبیر تربیت بدنی، اقدام به عضویت، اقدام به ورود کاربر به وب‌سایت، و استفاده از سایر خدمات ارائه‌شده، به معنای آگاه بودن از قرارداد و قبول مفاد و شرایط آن است. کاربر همچنین می­پذیرد که رابطه بین وب سایت دبیر تربیت بدنی و ایشان توسط این قرارداد سامان داده شود و هرگونه تراکنش مالی و غیرمالی بین طرفین تحت پوشش این قرارداد خواهد بود. لذا درصورتی‌که موادی از این قرارداد یا کلیت آن مورد توافق کاربر نباشد، حق استفاده از خدمات این وب سایت را ندارد. این توافق بر اساس ماده ۵ قانون تجارت الکترونیک و ماده ۱۰ قانون مدنی تنها مرجع مورد قبول در روابط وب سایت دبیر تربیت بدنی و کاربران خواهد بود.

الف – مجوز استفاده
1- با توجه به این مفاد قرارداد حاضر، وب سایت دبیر تربیت بدنی حق استفاده غیر انحصاری، قابل‌فسخ و غیرقابل‌انتقال از سامانه دبیر تربیت بدنی را به («کاربر») اعطا می‌کند. کلیه حقوق، مالکیت و منافع سامانه دبیر تربیت بدنی در مالکیت انحصاری وب سایت دبیر تربیت بدنی است.

2- کاربر می‌پذیرد صرفاً استفاده‌کننده سامانه وب سایت دبیر تربیت بدنی است و لذا هیچ‌گونه رابطه مشارکت و نظایر آن با وب سایت دبیر تربیت بدنی را ندارد و بدین سبب نمی‌تواند مدعی حقی گردد.

ب- حساب کاربری
1- برای استفاده از خدمات سامانه دبیر تربیت بدنی بایستی هر کاربر، اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی یک حساب کاربری ایجاد نماید.
2- کاربر مطلع است صرفاً اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند حق استفاده از سامانه دبیر تربیت بدنی و خرید محصول را دارا هست. لذا درصورتی‌که کاربر زیر ۱۸ سال سن داشته باشد، صرفاً از طریق والدین یا قیم قانونی خود می‌تواند حساب کاربری داشته باشد.
3- کاربر می‌پذیرد اطلاعات خواسته‌شده در زمان ثبت‌نام و خرید محصول را به‌صورت صحیح و به‌روز وارد کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام‌شده شخص کاربر است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، وب سایت دبیر تربیت بدنی مجاز به پیگیری قضایی نزد مراجع ذی‌صلاح است. همچنین در صورت ایجاد تغییر در اطلاعات، کاربر ملزم به تغییر و به‌روزرسانی اطلاعات است، در غیر این صورت تا زمان به‌روزرسانی اطلاعات، اطلاعات قبلی مبنای عمل قرار می‌گیرد.
4- کاربر موظف است صرفاً با ایمیل و شماره متعلق به خود نسبت به ثبت‌نام در سامانه دبیر تربیت بدنی اقدام نماید.
5- هر شخص صرفاً می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشند.
6- در زمان ثبت‌نام، کاربر نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود را تعیین می‌نماید. مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب اطلاعات است. مسئولیت هرگونه اتفاقی که در نتیجه غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات حادث شود، صرفاً بر عهده وی است. کاربر بدین‌وسیله موافقت می‌نماید هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری و کلمه عبور خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت را سریعاً به وب سایت دبیر تربیت بدنی اطلاع دهد. تا زمانی که اطلاع‌رسانی به وب سایت دبیر تربیت بدنی انجام‌نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام‌شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.
7- کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کند و مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی نسبت به خدمات مربوط به وب سایت دبیر تربیت بدنی انجام می‌شود به عهدۀ کاربری که اطلاعات هویتی وی ثبت شده است خواهد بود.
8- مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات وب سایت دبیر تربیت بدنی در مورد کاربر شخص حقوقی، متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.
9- کاربر همۀ داده‌پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده‌پیام‌های ارسال‌شده از ناحیۀ نامبرده غیرقابل استماع است.
10- کاربر آگاه است با ثبت‌نام در سامانه دبیر تربیت بدنی ممکن است در راستای معرفی محصولات و خدمات و یا اطلاع‌رسانی رویدادها، ایمیل و یا پیامی را از سامانه دبیر تربیت بدنی دریافت نماید.
11- کاربر می‌پذیرد که وب سایت دبیر تربیت بدنی ممکن است از طریق ارسال پیامک به شماره از قبل تعریف‌شده، یا ایمیل به نشانی اعلامی توسط کاربر در زمان احراز هویت، به‌عنوان راه ارتباطی وب سایت دبیر تربیت بدنی با وی استفاده کند. کاربر آگاه است که احراز هویت ممکن است در بازه‌های زمانی که توسط وب سایت دبیر تربیت بدنی تعیین می‌شود، صورت می‌گیرد.

ج- حق مالکیت
1- کلیه محتوای سامانه وب سایت دبیر تربیت بدنی و طراحی ظاهری آن (feel and look)ازجمله علائم تجاری، لوگو، قالب سایت، اثراتی که تحت حمایت قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان مصوب 1347 هستند، متن، گرافیک، دکمه‌ها، تصاویر، صداها، کلیپ‌های تصویری، دادهای گردآوری‌شده و نرم‌افزار، متعلق به وب سایت دبیر تربیت بدنی و یا فروشندگان بنا به مورد و تحت حمایت قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله قانون تجارت الکترونیکی مصوب 1382، قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان مصوب 1347 و قانون جرائم رایانه‌ای مصوب 1388 است.
2- علائم تجاري موجود در سایت دبیر تربیت بدنی چه ثبت‌شده باشند یا خیر، متعلق به وب سایت دبیر تربیت بدنی و است و به‌موجب قرارداد حاضر هیچ مجوزی برای استفاده از آن‌ها داده نشده است و نمی‌توان بدون رضایت کتبی از وب سایت دبیر تربیت بدنی بنا به مقتضی استفاده نمود.
3- وب سایت دبیر تربیت بدنی متذکر می‌شود که تمام حقوق مالکیت فکری متعلق به آن محفوظ است و اموال فکری متعلق به وب سایت دبیر تربیت بدنی در زمره‌ی باارزش‌ترین اموال آن‌ها محسوب می‌شود و کلیه ابزارهای قانونی را برای حفظ آن‌ها به کار خواهد گرفت.
4- همه مطالب در دسترس از طریق سامانه دبیر تربیت بدنی جزئی از اموال وب سایت دبیر تربیت بدنی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار وب سایت دبیر تربیت بدنی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای وب سایت دبیر تربیت بدنی محفوظ می‏‌دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از مطالب و اطلاعات موجود در سامانه دبیر تربیت بدنی صرفاً با مقاصد شخصی و با حفظ نام وب سایت دبیر تربیت بدنی هستند.

د- مالکیت معنوی محصولات
1- کاربر می‌پذیرد با خرید هر محصول، در واقع صرفاً مجوز بهره‌برداری از آن‌ به‌صورت غیر انحصاری، غیر قابل انتقال، با محدودیت زمانی به وی اعطا شده است.
2- کاربر می‌پذیرد استفاده از مجوز بهره‌برداری محصول، بایستی طبق مفاد و شرایط قرارداد حاضر صورت گیرد.
3- کاربر آگاه است که فروش و پخش محصولات، در سایر پلتفرم‌ها (کانال تلگرام، گروه تلگرام، پیج اینستاگرام و…)و سایت‌ها، خسارات جبران ناپذیری را به وب سایت دبیر تربیت بدنی وارد می‌نماید، بنابراین کاربر می‌پذیرد در صورتی که به سبب فعل یا ترک فعل وی، محصولات خریداری شده در سامانه دبیر تربیت بدنی، در سایت یا پلتفرم دیگر حتی با اعمال تغییرات، به صورت معوض یا رایگان در دسترس شخص ثالث قرار گیرد، به منظور جبران خسارت وب سایت دبیر تربیت بدنی علاوه بر پرداخت کلیه مبالغی که بابت فروش و پخش محصولات شخصا یا شخص ثالث وصول کرده است، مبلغ دویست میلیون ریال معادل بیست میلیون تومان به وی پرداخت نماید. همچنین در صورتی که کاربر محصول خریداری شده را به همراه چندین نفر استفاده نماید، موظف است 20 برابر مبلغ اصلی محصول خریداری شده را پیش از اعمال هر گونه تخفیف یا سایر کسورات به سبب تخلف از تعهد قراردادی به وب سایت دبیر تربیت بدنی پرداخت نماید.

ه- مسئولیت محدود
1- وب سایت دبیر تربیت بدنی منتهای تلاش خود را برای قرارگرفتن محتوای صحیح و یکنواخت می‌نماید ولیکن وب سایت دبیر تربیت بدنی، مدیران، کارکنان یا نماینده آن تضمینی در رابطه سامانه تربیت بدنی یا محتوای آن ازجمله از جهت صحت، کامل بودن، قابل‌اتکا بودن آن‌ها نمی‌دهند؛ آن‌ها بابت خساراتی که به سبب افشای اطلاعات خطاها، اشتباهات و باگ‌های استفاده از سامانه دبیر تربیت بدنی به کاربران وارد می‌شود، مسئولیتی نخواهند داشت. همچنین دبیر تربیت بدنی هیچ‌گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد و تحت هیچ شرایطی مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد و کاربر به ریسک خود از این وب‌سایت استفاده می‌نماید.
2- خدمات وب سایت دبیر تربیت بدنی به همان شکلی که هستند ارائه می‌شوند و هیچ‌گونه تضمین صریح و ضمنی شامل آن‌ها نمی‌گردد. وب سایت دبیر تربیت بدنی هیچ‌گونه ضمانتی مانند بی‌عیب بودن و امنیت و …خدمات سامانه دبیر تربیت بدنی نمی‌دهد. همه ضمانت‌های کتبی و شفاهی در مورد خدمات دبیر تربیت بدنی که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار است. وب سایت دبیر تربیت بدنی تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
3- سقف خسارات اثبات‌شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و وب سایت دبیر تربیت بدنی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

ط- حل و فصل اختلافات
کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این قرارداد و یا در ارتباط با آن از جمله در خصوص انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن ابتدا از طریق مذاکره طرفین حل و فصل خواهد شد. در صورت عدم انجام مذاکرات، و یا عدم حصول نتیجه ظرف یک‌ماه پس از بروز اختلاف، هر یک از طرفین ‌می توانند اختلاف را به مرکز داوری سازمان نظام صنفی رایانه ای ارجاع نمایند که مطابق آئین داوری آن مرکز بصورت قطعی و لازم الاجراء حل و فصل گردد. داور علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری ذیربط را نیز مراعات خواهد نمود. شرط داوری حاضر، موافقتنامه‌ای مستقل از قرارداد اصلی تلقی می‌شود و در هر حال لازم الاجراء است.

ذ- پرداخت
1- درصورتی‌که کاربر با کلاهبرداری رایانه‌ای یا سایر جرایم رایانه‌ای یا بدون اخذ مجوز، به‌واسطه اطلاعات حساب بانکی و کارت‌بانکی شخص ثالث اقدام به خرید محصول نماید و بدین سبب وب سایت دبیر تربیت بدنی متحمل خسارت ازجمله به نحو غیر انحصاری پرداخت هزینه اخذ وکیل، هزینه رفت‌وآمد به مراجع رسیدگی و هزینه دادرسی گردد و یا به پرداخت مبلغی محکوم گردد، مکلف به پرداخت 10 برابر هزینه‌های صورت گرفته به وب سایت دبیر تربیت بدنی خواهد بود.

ك- قطع خدمات و مسدود کردن حساب کاربری
1. وب سایت دبیر تربیت بدنی در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد که عضویت یک کاربر می‌تواند برای وب سایت مذکور یا سایر کاربران مطلوب نباشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات وب سایت را دارد، این موضوع متعاقباً به اطلاع کاربر می‌رسد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچ‌گونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت. مهم‌ترین مصادیق این بند به‌نحوه غیر انحصاری به شرح زیر می‌باشد:
1.1. فروش و یا پخش محصولات وب سایت دبیر تربیت بدنی به نحو مستقیم یا غیر مستقیم، در سایر پلتفرم‌ها و سایت‌ها، به سبب فعل یا ترک فعل کاربر؛
1.2. استفاده همزمان از محصولات که به صورت پکیج یا فایل هستند.
1.3. در صورتی که کاربر با ایمیل یا شماره متعلق به دیگری اقدام به ثبت‌نام در سامانه وب سایت دبیر تربیت بدنی نماید؛
1.4. کاربر بیش از یک حساب کاربری داشته باشد؛
تبصره: در این حالت یکی از حساب‌ها به صلاحدید دبیر تربیت بدنی حذف و پنل کاربری مسدود می‌شود؛
1.5. هرگونه اقدامی از سوی کاربر که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار وب سایت دبیر تربیت بدنی شود؛
1.6. توهین و یا افترا زدن به وب سایت دبیر تربیت بدنی یا سایر کاربران به هر نحو (از جمله به نحو غیر انحصاری از طریق پنل کاربری کاربر یا در فضای مجازی)
1.7. به سبب اعمال مفاد بخش حاضر حساب کاربری کاربر مسدود شده باشد، ولیکن مجددا اقدام به افتتاح حساب کاربری نماید؛
1.8. هرگونه تبلیغ محصول دیگر و ایجاد بحث در مورد پلتفرم‌های دیگر از طریق پنل کاربری کاربر در وب‌سایت دبیر تربیت بدنی.
2. کاربر می‌پذیرد در صورتی که حساب کاربری به سبب یکی از موارد فوق‌الذکر مسدود شود، افتتاح مجدد حساب کاربری در وب سایت (غیر از بخش 1.4 ماده حاضر که یکی از حساب‌های کاربری پابرجا خواهد ماند)، دانلود مجدد کلیه محصولات خریداری شده و پشتیبانی محصولاتی که از طریق حساب کاربری مسدود شده صورت گرفته است، امکان نخواهد داشت. کاربر بدین‌وسیله هرگونه ادعایی را در این مورد از خود سلب و اسقاط می‌نماید.
3. در صورتی که کاربر از سامانه دبیر تربیت بدنی، محصولی را خریداری نکرده باشد، وب سایت دبیر تربیت بدنی می‌تواند بدون هیچ دلیلی حساب کاربری وی را با ارسال اطلاعیه طبق بخش «م» مسدود نماید و دسترسی کاربر مذکور به خدمات را حذف نماید.
4. در صورتی که به هر دلیل دیگری حساب کاربری کاربر، مسدود شود، مقررات این ماده اعمال خواهد شد.

ل- بخش دیدگاه
1- بخش «دیدگاه» وب سایت دبیر تربیت بدنی بستری برای به اشتراک‌گذاری تجربه خرید کاربران و طرح پرسش‌های مرتبط با محصولات است. کاربر با رعایت قوانین و مقررات سایت می‌تواند نظرات خود را به اشتراک بگذارد و سؤالات خود را مطرح نماید، در غیر این صورت نظر یا سؤال مطرح‌شده، توسط مدیر سایت تائید نخواهد شد و متعاقباً در این بخش برای عموم به نمایش درنمی‌آید.
2- بدیهی است دبیر تربیت بدنی در قبال صحت نظرات منتشر شده در این بخش، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. همچنین نظرات کاربران از نظر فنی مورد تائید وب سایت نیست و نباید کاربر صرفا بر اساس نظرات سایر کاربران در خصوص خریداری محصول تصمیم‌گیری نماید.
3- نظرات بایستی به فارسی باشد، از ادبیات نوشتاری محترمانه استفاده کرده و کاربر از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کند.
کاربر نباید لینک سایت‌های دیگر، اطلاعات تماس، ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی را در نظرات خود درج نماید.
4- سؤالات و نظرات بایستی صرفاً مرتبط با محصول موردنظر باشد.
5- هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد پلتفرم‌های دیگر بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن حساب کاربری خواهد شد. موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه‌شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می‌شود.

‌ن- تحویل محصول
1- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن محصول خریداری‌شده، لینک دانلود در حساب کاربری خریدار درج می‌شود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول، مانع تحویل محصول نمی‌گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می‌باید حداقل ۷۲ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد. همچنین محصولاتی که از طریق واتس اپ تجاری دبیر تربیت بدنی تحویل داده می شوند،طی 24 ساعت پس از تایید پرداخت و آماده بودن محصول ارسال می گردد.
2- کلیه سفارش‌هایی که وضعیت آن‌ها به تکمیل‌شده تغییریافته باشد در اسرع وقت به‌صورت فایل‌های دانلودی در حساب کاربری خریدار یا به شماره اتس اپ تایید شده از طرف وی قابل‌مشاهده و استفاده خواهند بود. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینک‌های دانلود مربوط به سفارش ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.

3- خریدار درصورتی‌که در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، لینک محصول را دریافت ننماید، موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به دبیر تربیت بدنی اعلام نماید. در غیر این صورت ادعایی در این خصوص مسموع نیست.
4- در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت‌هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، دبیر تربیت بدنی مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ٢ برابر خواهد بود.
5- خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری‌شده را نخواهد داشت.
6- دبیر تربیت بدنی مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری‌شده و تحویل‌شده را ندارد.
7- در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه‌شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را در حساب کاربری ایشان به دبیر تربیت بدنی اعلام نماید و دبیر تربیت بدنی موظف است ضمن پیگیری مغایرت ، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در صورت عدم رفع مشکل، مسئولیت دبیر تربیت بدنی صرفاً کسر وجه و مسترد کردن وجه به خریدار (طبق بخش «ی») و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.

س- امنیت و محرمانگی
1- به‌طورکلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط‌های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط‌ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه وب سایت دبیر تربیت بدنی تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به‌صورت محرمانه می‌نماید، بااین‌حال از جانب احتیاط از خریداران و فروشندگان می‌خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را ناامن فرض نمایند. وب سایت دبیر تربیت بدنی هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی‌پذیرد.
2- وب سایت دبیر تربیت بدنی با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس‌های خود است.
3- وب سایت دبیر تربیت بدنی مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم‌افزارها و یا برنامه‌های مورد استفاده کاربر و فروشنده ندارد.
4- وب سایت دبیر تربیت بدنی مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده مابین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.
5- وب سایت دبیر تربیت بدنی مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار و فروشنده، توسط اشخاص ثالث ندارد.
6- وب سایت دبیر تربیت بدنی موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده‌های موجود در حساب کاربری خریدار است و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
7- وب سایت دبیر تربیت بدنی تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران، فروشندگان و بازاریابان انجام می‌دهد ازاین‌رو وب سایت دبیر تربیت بدنی نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار، فروشنده، بازاریاب ازلحاظ نگهداری امنیت حساب خود است مسئولیتی ندارد.
8- در صورت نیاز خریدار در جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف وب سایت دبیر تربیت بدنی، وب سایت دبیر تربیت بدنی بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل است.

ق – شرایط مرجوعی
با توجه به ماده حاضر و به‌منظور تائید در صورت تحقق موارد زیر یا موارد مشابه امکان مرجوع نمودن محصول امکان‌پذیر نیست:
– خرید اشتباه؛
– خرید تکراری؛
– عدم توجه به توضیحات و امکانات محصول؛
– عدم توجه به نیازمندی‌های لازم جهت نصب و استفاده از محصول که در توضیحات درج‌شده است؛
– عدم توانایی در استفاده از محصول؛
– تغییرات در نسخه‌های جدید که حذف یا اضافه شدن برخی امکانات در محصول را به همراه داشته باشند؛
– ناسازگاری محصول با سایر محصولات به دلیل عدم برقراری شرایط استاندارد؛
– عدم تجهیز به نیازهای موردنظر شما در شرایطی که در توضیحات محصول نیز این امکانات درج نشده باشد؛
– عدم نیاز به محصول؛
– عدم استفاده از محصول؛
– شرایط و ضوابط خاصی که فروشنده در توضیحات محصول درج کرده است.

ف- سایر شرایط
1- کاربر متعهد است طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران از سامانه دبیر تربیت بدنی استفاده نماید. درصورتی‌که به سبب عدم رعایت قوانین و قرارداد حاضر توسط کاربر، دبیر تربیت بدنی ملزم به پرداخت مبالغی به مراجع قضایی، اداری، دولتی، سایر مراجع یا به اشخاص ثالث گردد ( ازجمله هزینه‌های دادرسی و هزینه اخذ وکیل)، کاربر موظف است کلیه مبالغ پرداخت‌شده را به وب سایت دبیر تربیت بدنی پرداخت نماید.
2- تمامی اطلاعات کاربران به‌عنوان اطلاعات محرمانه نزد وب سایت دبیر تربیت بدنی محافظت‌شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام قضایی ذیصلاح. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، دبیر تربیت بدنی مکلف به ارائه اطلاعات کاربران به مراجع مذکور است،
3- این شرایط و ضوابط و سایر اطلاعیه‌های حقوقی که دبیر تربیت بدنی در سامانه دبیر تربیت بدنی منتشر می‌سازد، رابطه‌ی قراردادی را در رابطه با وب‌سایت دبیر تربیت بدنی میان کاربر و دبیر تربیت بدنی به وجود می‌آورند. درصورتی‌که یک یا چند بند از بندهای این قرارداد به هر دلیلي بی‌اعتبار، غیرقانوني و یا غیرقابل اجرا باشد، این عدم اعتبار، غیرقانونی بودن و یا غیرقابل اجرا بودن نباید بر دیگر مفاد این قرارداد تأثیر بگذارد و این قرارداد باید طوری تعبیر شود که گویي چنین ماده بی‌اعتبار، غیرقانوني و یا غیرقابل اجرایي در آن وجود ندارد؛ همچنین قرارداد باید در حد امکان بر اساس شرایط و هدف اصلی‌اش اجرا گردد.
8- وب سایت دبیر تربیت بدنی می‌تواند قرارداد حاضر را به صلاحدید خود و در هر زمان تغییر دهد. قرارداد اصلاح‌شده فوراً پس از قرار گرفتن بر روی وب‌سایت یا در زمانی که وب سایت دبیر تربیت بدنی تعیین می‌نماید، لازم‌الاجرا خواهد شد و کاربر مسئولیت بررسی به‌روزرسانی احتمالی قرارداد را بر عهده دارد. این تغییر از طریق پیامک، پنل کاربری یا ایمیل به اطلاع کاربر رسیده و استمرار استفاده از سامانه، پس از لازم الاجرا شدن این تغییرات به منزله قبول آن است . وب سایت دبیر تربیت بدنی درصورتی‌که بخواهد تغییر اساسی را در قرارداد صورت دهد، 10 روز پیش از قرار گرفتن آن در وب‌سایت، اطلاعیه اصلاح قرارداد را در وب‌سایت قرار خواهد داد و کاربر در صورت مخالفت با آن، صرفاً می‌تواند خرید از سامانه وب سایت دبیر تربیت بدنی را متوقف نماید و با ارسال درخواست خود به وب سایت دبیر تربیت بدنی اطلاع دهد. در این‌صورت کاربر حق خرید هیچ محصولی را از وب سایت دبیر تربیت بدنی ندارد. مفاد قرارداد حاضر بدون اعمال اصلاحات، صرفا در خصوص محصولات خریداری شده، تا زمان انقضای مدت قرارداد پابرجا خواهد بود ولیکن پس از خاتمه مدت قرارداد، قرارداد تمدید نخواهد شد و حساب کاربری کاربر موصوف مسدود خواهد شد. در هر صورت وب سایت دبیر تربیت بدنی مسئول خساراتی که به سبب اصلاح یا توقف وب‌سایت وب سایت دبیر تربیت بدنی به کاربر یا شخص ثالث وارد می‌شود نخواهد بود.

کاربر اظهار می‌دارد که این قرارداد را خوانده و فهمیده است و موافقت می‌نماید که مفاد و شروط آن برای او لازم‌الاجرا است. همچنین کاربر موافقت می‌نماید که این قرارداد تنها توافقنامه کامل میان وب سایت دبیر تربیت بدنی و کاربر است و هر توافق کتبی یا شفاهی دیگری سابق بر آن‌که در رابطه با خدمات سامانه دبیر تربیت بدنی است، ملغی است.