برای تهیه دوره ها و فایل ها، ویژه استخدامی و استفاده از تخفیفات کلیک کنید. مشاهده تخفیفات

  • 5

پیگیری اخبار مرتبط با آزمون فراگیر آموزش و پرورش سال 1402-1403

 

در این پست وب سایت دبیر تربیت بدنی تصمیم دارد اخبار مرتبط با نهمین آزمون فراگیر وزارت آموزش و پرورش را برای شما منعکس کند، اخبار به ترتیب تاریخ از جدید به قدیم قرار گرفته‌اند. برای دیدن اخبار قدیمی‌تر همین پست را تا انتها مشاهده کنید.

این پست بروزرسانی می شود.

برای مشاهده نتایج نهمین آزمون فراگیر اینجا کلیک کنید. 

برای مشاهد کارنامه های افراد پذیرفته شده در نهمین آزمون فراگیر دبیر تربیت بدنی اینجا کلیک کنید. 

برای مشاهده نتایج افراد شرکت کننده در کانال های تست عمومی، اختصاصی و تخصصی آزمون مرداد 1402 اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده نتایج افراد شرکت کننده در دوره مصاحبه آزمون مرداد 1402 اینجا کلیک کنید.

 


 

تاریخ 3 آبان 1402

✅صدور جذب مجوز مربی تربیتی و تربیت بدنی تا یک‌ماه آینده

ستاری فرد گفت: با اشاره به اینکه معلم تربیت بدنی و ورزش مهم‌ترین مربی تربیتی است، تصریح کرد: برای جذب نیروی انسانی در حوزه پژوهشی، تربیتی و سلامت نیز سازو کار و برنامه جدیدی با معاونت اداره استخدامی رییس جمهور دنبال می‌کنیم که ظرف یکماه آینده، مجوز جذب مربی امور تربیتی و پرورشی و تربیت بدنی صادر خواهد شد.

 

 


 


تاریخ 12 اسفند 1401

⭕️ ظرفیت اختصاص یافته برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، مختص دبیری مدارس متوسطه و هنر آموز مدارس هنرستان حدود ۲۲ هزار نفر می باشد.

از این میزان حدود ۱۹ هزار نفر مختص مدارس متوسطه اول و دوم است.

 

این آزمون در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد، ولیکن تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده است.

 


تاریخ 10 اسفند 1401

انتشار دفترچه آزمون استخدامی ویژه آموزگاری سال 1401

برای مشاهده این دفترچه اینجا کلیک کنید.


 

تاریخ 6 اسفند 1401

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ موکول شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، صادق ستاری فرد در نشست خبری گفت: ثبت نام آزمون استخدامی از نهم اسفند آغاز می‌شود و در این آزمون ۲۸ هزار معلم برای مدارس ابتدایی استخدام خواهند شد.

وی گفت:پیش از این زمان برگزاری آزمون استخدامی ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ اعلام شده بود.

سال آینده در موضوع نیروی انسانی با موجی از بازنشستگی همراه هستیم و سونامی بازنشستگی که پیش‌بینی شده و هشدار داده شده بود فرا رسیده و حدود ۸۴ هزار نفر بازنشستگی در سال آینده داریم و پیش‌بینی می‌شود که شاید ۲۰ درصد از این نیروها در آموزش و پرورش بمانند و ادامه همکاری دهند و حدود ۶۷ تا ۷۰ هزار نفر به صورت قطعی بازنشسته می‌شوند که برای این موضوع باید فکری کرد.

ستاری‌فرد گفت: راهکار مطلوب مد نظر این است که خروجی‌های دانشگاه فرهنگیان، جایگزین خروجی‌های وزارت آموزش و پرورش شوند اما خروجی دانشگاه فرهنگیان کفاف نیاز آموزش و پرورش را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه نسبت به حمایت از زیرساخت‌های دانشگاه فرهنگیان، حمایت جدی و بی‌سابقه انجام شده و حدود ۴۱۸ مترمربع فضای آموزشگاهی و خوابگاهی آموزش و پرورش در اختیار این دانشگاه قرار داده شد اما برای سال آینده حدود ۲۰ هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان می‌توانیم جذب کنیم و مابقی را از روش‌های دیگری که قانون اجازه داده باید از جمله آزمون استخدامی ماده ۲۸‌ جذب کنیم .

ستاری‌فرد افزود: اولویت نخست ما حمایت از دانشگاه فرهنگیان است اما به دنبال این هستیم تا از ظرفیت آزمون استخدامی ماده ۲۸ و تهدید بازنشستگی که وجود دارد نسبت به جذب نیروی متخصص و شایسته و انقلابی اقدام کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تغییرات در ساز و کار آزمون استخدامی ماده ۲۸ و با بیان اینکه این تغییرات منجر به تحولی در شناسایی و جذب نیرو خواهد شد، گفت:‌ برای آزمون پیش رو پیشنهاد این بود که در اواخر اسفند ۱۴۰۱ برگزار شود اما برای ایجاد فرصت لازم جهت مطالعه داوطلبان و همچنین با وتجه به اینکه ممکن است چالش‌هایی در پایان سال ایجاد شود، آزمون را به سال آینده موکول کردیم.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزش و پرورش در اولین فرصت در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ماه فروردین که مصادف با ماه مبارک رمضان است و عملا امکان برگزاری آزمون وجود ندارد و به همین دلیل آزمون را در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهیم کرد.

ستاری‌فرد با بیان اینکه شروع فرآیند ثبت‌نام در آزمون مذکور از اواخر هفته (۹ یا ۱۰ اسفند) و فعلا برای جذب آموزگار در دوره ابتدایی برگزار می‌شود، افزود: نیاز به جذب ۲۴ هزار و ۶۹۴ نفر آموزگار ابتدایی، ۲۳۳۲ آموزگار استثنایی و همچنین بعد از سال‌ها داریم برای مناطق عشایری و مرزی هم با همین عنوان ۹۹۲ نفر نیروی خاص این مناطق را جذب می‌کنیم و بدین ترتیب در مجموع ۲۸ هزار و ۱۸ نفر آموزگار ابتدایی، استثنایی و مناطق مرزی و عشایری با هدف ایجاد نصیب برابر آموزشی و توجه به مناطق محروم در راستای سیاست وزارتخانه در حوزه عدالت تربیتی جذب خواهند شد.

وی در خصوص تغییرات آزمون پیش رو بیان کرد: در آزمون سنوات گذشته معمولا به این شکل بود که مواد آزمون به ۲ سطح عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شدند اما از آزمون سال آینده، مواد آزمون به ۳ حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی تقسیم می‌شود و اتفاقی که افتاده، شفافیت در نظام آزمون کتبی و هم در ارزیابی تکمیلی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: رسانه‌ها نسبت به فراگیری آزمون استخدامی و دعوت از افراد متقاضی از ظرفیت رسانه به بهترین شکل ممکن برای ایجاد یک رقابت فراگیر استفاده کنند و همچنین از همه جوانان علاقه‌مند و دغدغه مند حوزه تعلیم و تربیت دعوت می‌کنیم که کمک کنند تا بتوانیم نسبت به شناسایی نیروی متخصص و شایسته اقدام کنیم.

وی ابراز کرد: منابع آزمون هم اصلاح شده و به داوطلب معرفی می‌شود تا هم داوطلب را از سردرگمی خارج کرده و هم داوطلب را از بازارهای مکارانه آزمون‌ها نجات می‌دهد لذا منابع آزمونی که نیاز است یک معلم حداقل دانش در این شغل را داشته باشد، مشخص و معرفی خواهد شد.

ستاری‌فرد خاطرنشان کرد: انتخاب شغل‌محل‌ها در گذشته طوری بود که یک یا ۲ محل را می‌توانستند انتخاب کنند اما داوطلبان در آزمون پیش رو ۳ کد محل را می‌توانند انتخاب کنند و این پیشنهاد را دادیم که سازمان سنجش آموزش کشور هر یک کد محل را بررسی کند و این فرصت خوبی است که داوطلب در هر کد رشته که حد نصاب دارد بتواند انتخاب شود. در گذشته یک کد محل بود و کد محل دوم در فرآیند تکمیل ظرفیت بود اما در آزمون پیش رو هر ۳ کد محل به ترتیب بررسی می‌شود تا اگر در کد اول به حد نصاب نرسید در کد دوم پذیرفته شود.

وی در خصوص چهارچوب ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) نیز بیان کرد: چهارچوب مصاحبه در ۲۳ حیطه در موضوع ارزیابی تکمیلی کاملا شفاف مشخص شده که به داوطلب خیلی کمک می‌کند.

ستاری‌فرد افزود: در این مرحله مقرر است که بتوانیم از ظرفیت نیروهای غیربومی و از ظرفیت ارزیابان غیربومی استفاده کنیم. به دنبال این هستیم ارزیابان حرفه‌ای را تربیت کنیم که شایستگی‌های شغل معلمی و آموزگاری را سنجش کنند ضمن اینکه نیروهای غیربومی استان‌ها ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند تا شائبه‌ای در این زمینه پیش نیاید. سعی کرده‌ایم شفافیت در مراحل مختلف آزمون نسبت به ایجاد فضایی برای امنیت خاطر داوطلبان انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سن داوطلبان طبق قانون حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ سال تمام باید می‌شد که برای لیسانس ۳۸ و فوق لیسانس ۴۰ سال بود اما در آزمون پیش رو، تفاوتی برای لیسانس و فوق لیسانس قائل نشده‌ایم و حداقل و حداکثر سن ۲۰ و ۴۰ سال فارغ از مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده تا دهه شصتی‌ها بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

وی تاکید کرد: هدف ما بسط رقابت‌پذیری بوده که با حضور گسترده داوطلبان بتوانیم نسبت به شناسایی افراد متعهد و متخصص اقدام کنیم. در موضوع سن، سعی کرده‌ایم مصوبه هیات عمومی دیوان عدالت اداری را اِعمال کنیم. همچنین طبق مصوبه ۸۳۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدت زمان فعالیت تمام‌وقت داوطلب در مراکز آموزش تربیتی دولتی از سقف سن کسر می‌شود.

ستاری‌فرد با بیان اینکه شرایط احراز شغل را هم تغییر دادیم که یکی از مهمترین تغییرات بود، تصریح کرد: این اتفاق منشاء تحولی خوبی در جذب نیرو خواهد بود تا مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بهترین نیروها را برای مقطع ابتدایی به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون‌های استخدامی سال‌های ۱۳۹۸ ، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های آزاد، غیردولتی و پیام نور بودند، افزود: از طرفی در آزمون‌های مهارت خواندن و نوشتن و دانش ریاضی عملکردمان بسیار ضعیف است و رتبه‌های ۵۴ یا ۵۵ هستیم و از طرفی دانش‌آموزان در برخی دروس که پایه علم کشور هستند از جمله علم ریاضی دچار ضعف هستند و از طرف دیگر معلم دوره ابتدایی باید چندساحتی باشد.

ستاری‌فرد اظهار کرد: تاکنون افرادی می‌توانستند در آزمون استخدامی شرکت کنند که مدرک کارشناسی رشته‌های علوم تربیتی، مشاوره و روانشناسی بودند و عملا فرصتی برای سایر دانش‌آموختگان که شَم و خمیرمایه معلمی دارند، وجود نداشت لذا در آزمون پیش رو نسبت به بسط رشته‌ها در ۳ سطح علوم اسلامی، علوم انسانی و علوم پایه اقدام کردیم و با افراد زیادی هم مشورت و همفکری کردیم که فضای خوبی برای جذب نیروی متخصص و خوب برای آموزش و پرورش ایجاد کنیم لذا در آزمون پیش رو نسبت با بسط رشته‌ها که در شورای توسعه مدیریت سازمان اداری و استخدامی هم تصویب شد، اقدام می‌شود که زمینه برای حضور دانش‌آموختگان رشته‌های علوم اسلامی و علوم پایه و علوم انسانی فراهم می‌شود و البته در مرحله ارزیابی تکمیلی، ارزیابی دقیقی انجام‌ می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: توانایی‌ها و مهارت‌هایی مانند شعرخوانی، قرآن‌خوانی و… در مرحله ارزیابی تکمیلی از داوطلبان پرسیده می‌شود و در حوزه اختصاصی نیز شاخص‌های مختلف خلق موقعیت بدیع یادگیری، سوابق فعالیت‌های تحصیلی، علمی، پژوهشی و تربیتی در ارزیابی تکمیلی انجام می‌شود و شاخص‌ها و شایستگی‌های عمومی در برقراری ارتباط با کودک و نوآموز، مثبت‌اندیشی، ‌گرایی، تسلط بر اسناد بالادستی آموزش و پرورش و… در ۲۳ شاخص در مرحله ارزیابی تکمیلی ، ارزیابی می‌شوند.

وی اظهار کرد: این فرصت را برای داوطلبان رشته‌های علوم پایه، علوم اسلامی و علوم انسانی فراهم کرده‌ایم تا بتوانیم فرصتی برای شناسایی بهتر عزیزان فراهم کنیم و تبصره‌ای هم دارد که حافظان درجه یک تا ۵ قرآن کریم فارغ از رشته تحصیلی و به شرط داشتن مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

ستاری‌فرد در خصوص حد نصاب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی خاطرنشان کرد: تاکنون اینطور بود که ۵۰ درصد نمره نفر اول، حد نصاب قبولی می‌شد اما حد را هم اصلاح کردیم به‌طوری که ۵۰ درصدِ میانگین نمره ۳ نفر اول هر منطقه، حد نصاب آن منطقه قرار داده می‌شود و باعث می‌شود افراد زیادی به مراحل بعدی (مرحله ارزیابی تکمیلی یا مصاحبه شفاهی) راه پیدا کنند.

وی ابراز کرد: در آزمون قبلی، فرصت برای حضور نخبگان را فراهم نکرده بودیم که این تغییر حد نصاب می‌تواند به ما کمک کند تا افراد بیشتری در مرحله ارزیابی تکمیلی حضور پیدا کنند. ۹۷۷۵ صندلی در آزمون ۱۴۰۰ خالی ماند و وقتی آمدیم در تکمیل ظرفیت اعلام کنیم، دیدیم ‌نمرات همه آن‌ها منفی است. دلیل آن عدم اجازه به ورود نخبگان سایر رشته‌ها در آزمون بوده که باید این اجازه را بدهیم ضمن اینکه حتما این رشته‌ها با دروس دوره ابتدایی باید متناسب باشند و سطح دانش فرد باید به اندازه‌ای باشد که دانش‌آموز را علاقه‌مند کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سهم آزمون نسبت به ارزیابی نیز اصلاح شد، گفت: در آزمون‌های قبل نسبت ارزیابی‌ها ۷۰ به ۳۰ بود یعنی ۷۰ درصد شامل آزمون و ۳۰ درصد شامل مصاحبه می‌شد اما در اعلام نتیجه نهایی آزمون پیش رو ۴۰ درصد به آزمون و ۶۰ درصد به ارزیابی تکمیلی اختصاص پیدا خواهد کرد و اقدام بعدی، فرصت گزینش خواهد بود چرا که آزمون در اردیبهشت بوده و نتایج نهایی نیز در نیمه تیرماه اعلا‌م می‌شود و تا اواخر شهریور، فرصت مهارت‌آموزی در دانشگاه فرهنگیان فراهم می‌شود لذا دوره بررسی گزینش نسبت به سنوات گذشته بیشتر خواهد شد و این چالش هم در آزمون پیش رو رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموع امتیازات آزمون پیش رو ۱۰۰۰ در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: شرط و حد نصاب قبولی در آزمون سال آینده که ۶۰۰ امتیاز برای ارزیابی تکمیلی و ۴۰۰ امتیاز برای آزمون کتبی از ۳ حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی پیش‌بینی شده، کسب ۴۷۰ امتیاز از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز است. بنابراین قبولی نهایی در این آزمون، سخت اما ورودی آسان‌تر است و فرصت زیادی برای داوطلبان فراهم کرده اما ارزیابی تکمیلی را جدی انجام می‌دهیم و نمره برای هر فرد در روز مصاحبه تعیین می‌شود و نمرات تجمیع نمی‌شوند.

ستاری‌فرد افزود: فرد علاوه بر ۴۷۰ امتیاز باید در حیطه عمومی ۹۵ امتیاز، حیطه اختصاصی ۷۰ و حیطه تخصصی ۳۰ امتیاز کسب کند. هدف ما شناسایی و جذب نیروی باکیفیت، شایسته و تحولی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: دروسی را برای آزمون انتخاب کرده‌ایم که مرتبط با شغل معلمی است و فرصت را برای حضور نخبگان و دانش‌آموختگان مستعد و علاقه مند و دغدغه مند به آموزش و پرورش را فراهم می‌کنیم. مدرسه، تنگه اُحُد انقلاب است و هر کس دلش برای نوجوانان این کشور می‌سوزد و دغدغه حوزه نظام تعلیم و تربیت را دارد در آزمون استخدامی شرکت کند.

وی با بیان اینکه آزمون نیروهای حوزه متوسطه و هنرستان‌ها هم بعد از این آزمون برگزار خواهد شد که زمان آن اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: بیشتر از یک ماه درگیر فرآیند آزمون استخدامی بودیم و از سازمان اداری و استخدامی کشور تشکر می‌کنیم که شبانه‌روز پای کار بودند و کمک کردند تا تحول در آزمون ایجاد شود.

ستاری‌فرد با بیان اینکه با این تحولات، یک کار جدی و خوبی برای کاهش تراکم کلاسی انجام شد، افزود: تراکم کلاسی یا به خاطر کمبود نیرو و یا کمبود فضای آموزشی است. در آنجا که به نیرو برمی‌گردد، سازمان اداری و استخدامیف همکاری خوبی با وزارت آموزش و پرورش داشته است.

وی گفت: چند گروه می‌توانند در آزمون سال آینده شرکت کنند که شامل داوطلبان آزاد در رشته‌های مذکور، معلمان و همکارانی که به صورت غیررسمی با آموزش و پرورش در حال همکاری هستند و حتی معلمانی که در مدارس غیردولتی هستندچرا که سازمان اداری و استخدامی صراحتا اعلام کرده که آموزش و پرورش بعد از آزمون پیش رو هیچ نیروی غیررسمی تحت عنوان خرید خدمات ندارد و همچنین گروه آخر نیز دانش‌آموختگان حوزوی هستند که می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

ستاری‌فرد با بیان اینکه برای ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی پیش رو هم شفافیت را در نظر گرفته و هم موضوع را مقداری تخصصی‌تر کرده و جدی‌تر گرفته‌ایم و نیاز به تربیت ارزیابان حرفه‌ای داشتیم، افزود: یک گروه ۵۱۲ نفری از قبل توسط مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، آموزش دیده‌اند و یک گروه ۵۰۰ نفری هم در حال معرفی به سازمان اداری و استخدامی هستند که آموزش‌های لازم را می‌بینند و دوره آن‌ها از چند روز آینده آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۳ تا ۵ برابر ظرفیت را در آزمون پیش رو اعلام می‌کنیم تا اگر در مرحله مصاحبه، افراد ریزش داشتند این امکان برای تکمیل ظرفیت وجود داشته باشد تا ۵ برابر برای مرحله مصاحبه معرفی شوند. آنچه اهمیت دارد شایستگی معلمی داوطلبان است وگرنه قطعا در این آزمون انتخاب نخواهند.

ستاری‌فرد با اشاره به استفاده از ظرفیت بازنشستگان برای آموزش در سال تحصیلی جاری یادآور شد: هم‌اکنون ۳۸ هزار بازنشسته به صورت حق‌التدریس با وزارت آموزش و پرورش همکاری می‌کنند.

 


 

تاریخ 27 بهمن 1401

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدام ۲۵ هزار معلم در اسفند امسال برگزار می‌شود و جذب معلمان برای مناطق محروم، مرزی و مناطقی که نیاز به معلم توانمند دارند، در اولویت است و منابع آزمون استخدامی به زودی اعلام می‌شود

ستاری فرد در ادامه گفت: همه معلمان غیر رسمی که دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند و به صورت حق التدریس، خرید خدمات، قراردادی کار معین در آموزش و پرورش مشغول به تدریس هستند باید برای تعیین وضعیت استخدامی، در این آزمون شرکت کنند. همچنین از ادامه فعالیت معلمانی که حد نصاب نمره را در این آزمون استخدامی کسب نکنند، خودداری می‌شود.


 

تاریخ 17 بهمن 1401

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور کیفیت بخشی منابع انسانی در گفتگو با بازارکار با اشاره به اینکه کلیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی شده اعلام کرد: فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از همین هفته (روزهای آتی) آغاز می شود.

مهندس سجاد صدیق مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش  در گفتگوی اختصاصی گفت: با پیگیری وزیر محترم آموزش و پرورش و با جلسات متعددی که با سازمان برنامه و بودجه و  سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم، موفق شدیم مجوز های لازم برای جذب نیرو و استخدام از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اخذ کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان قبل از سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود و فرآیند بررسی و جذب پذیرفته شدگان بعد از سال و در ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۲ (ادیبهشت ماه)صورت خواهد پذیرفت.

مهندس صدیق درباره اینکه آیا در این آزمون برای نیرو های حق التدریس و نهضت سواد آموزی و … نیز امتیازی در نظر گرفته شده یا خیر به بازارکار گفت: همه باید در این آزمون استخدامی شرکت کنند و سوابق مفید نیرو های شرکت کننده در این آزمون نیز مورد توجه قرار می گیرد و لحاظ خواهد شد.

مشاور وزیر در امور کیفیت بخشی منابع انسانی درباره اینکه چه تعداد نیرو در این آزمون پذیرفته می شوند گفت: آمار و جزئیات بیشتر این آزمون در روزهای آتی به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

وی درباره مدرک تحصیلی داوطلبان این آزمون نیز گفت: مدرک تحصیلی مورد نظر برای شرکت در این آزمون حداقل لیسانس است.

گفتنی است؛ در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، بندی با عنوان ماده ۲۸ وجود دارد که برمبنای این بند آموزش و پرورش می‌تواند برای تامین بخشی از نیروی مورد نیاز خود از طریق برگزاری آزمون استخدام با توجه به رعایت ضوابط و مقررات از میان دانش‌ آموختگان سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و دانشگاه های سراسر كشور، با شرط گذراندن حداقل دوره یكساله مهارت آموزی در «دانشگاه فرهنگیان» اقدام نماید.


 

تاریخ 7 شهریور 1401

خبر خوش استخدامی/ برگزاری آزمون جذب ۷ هزار معلم تا قبل از مهرماه

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور: درباره استخدام‌های جدید اظهار داشت: با وزیر آموزش و پرورش نشستی داشتیم و قرار شد برای مناطقی که نیاز جدی به جذب معلم داریم تا سقف ۷ هزار نفر جذب فوری داشته باشیم. وی افزود: قرار شد با هماهنگی سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش نقاط بحرانی کمبود معلم که برای مهر ماه نیاز جدی داریم، از سوی آموزش و پرورش اعلام و به فوریت آزمون جذب آنها برگزار شود.

نیروهای غیر رسمی فعلی آموزش و پرورش هیچ امتیاز خاصی برای اولویت در جذب ندارند

رئیس سازمان اداره و استخدامی درباره اینکه آیا نیروهای فعلی و غیر رسمی آموزش و پرورش، در اولویت جذب هستند یا خیر؟ گفت: در قانون به صراحت آمده کسانی که قبلاً با دستگاه‌ها همکاری داشته‌اند، امتیاز ویژه‌ای ندارند؛ الا اینکه تجربه دارند و احتمال قبولی‌شان بیشتر است نسبت به کسی که بی تجربه است و تنها دانشش را دارد؛ لذا قانون تصریح دارد که نباید امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته شود. معاون رئیس جمهور تأکید کرد: بنابراین بر اساس آنچه مجوز آن اخذ شده، برگزاری آزمون استخدامی عادلانه با فرصت برابر برای همه است.

 

وضعیت کارنامه سبزها به کجا رسید؟

لطیفی در خصوص تجمعات گذشته داوطلبان آزمون‌های سابق استخدام معلمان در برابر وزارت آموزش و پرورش و رسیدگی به تقاضای آنها تصریح کرد: برخی از این تجمع کنندگان، عنوانی برای خود درست کرده بودند تحت عنوان «کارنامه سبزها»؛ این عنوان، قانونی نیست و در هیچ جای قانون نیامده است؛ این افراد کسانی هستند که در آزمون‌هایی که ۲ تا ۳ برابر ظرفیت، از طرف دستگاه مربوطه برای مصاحبه دعوت شده بودند، هستند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد خواهان آن بودند تا در آزمون‌های بعدی در اولویت جذب باشند اما قانون چنین اجازه‌ای نداده است؛ قانون می‌گوید افرادی که در لیست چند برابر ظرفیت هستند، برای مصاحبه و گزینش فراخوان می‌شوند و اگر در مراحل جذب و گزینش تأیید شدند، به عنوان نیروی دولت جذب و استخدام می‌شوند اما اگر این اتفاق نیفتد، قرار نیست در آزمون‌های بعدی در اولویت قرار گیرند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: قانون به ما می‌گوید اگر قرار است آزمون‌های استخدامی دیگری هم برگزار شود، باز هم باید فرصت برابر برای همه ایجاد شود؛ چون ممکن است افرادی که توانایی بالاتری دارند وارد دایره نیروهای کارکنان دولت شوند اما «کارنامه سبزها» درخواست امتیاز ویژه داشتند که قانون چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد.

۱۰۰ هزار ایثارگر تبدیل وضعیت شدند

معاون رئیس جمهور درباره تعداد ایثارگران تبدیل وضعیت شده تا کنون، یادآور شد: نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از ایثارگران مشمول این قانون تبدیل وضعیت شده‌اند اما این روند همچنان در جریان است برخی از مشمولان همه مراحل را کامل طی کرده‌اند برخی دیگر هم مدارک را بارگذاری کرده‌اند ولی همه روند را طی نکرده‌اند؛ دستگاه اجرایی مربوطه هم باید موافقت نهایی را اعلام کند.

وی تأکید کرد: احتمال می‌دهیم ایثارگرانی که تبدیل وضعیت شده‌اند، بیش از این باشند؛ چون برخی دستگاه‌ها و سازمان‌ها هنوز اطلاعات خود را در سامانه مربوطه اعلام نکرده‌اند.

قانون تبدیل وضعیت ایثارگران چه می‌گوید؟

خاطرنشان می‌شود مطابق ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و بند «و» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، ایثارگرانی که تا قبل از این قانون در دستگاه‌های اجرایی جذب شده باشند، تبدیل وضعیت می‌شوند.

 


تاریخ 29 مرداد 1401

  1. اطلاعیه استان آذربایجان شرقی – تحویل مدارک گزینش (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استان اصفهان – اعتراض به نتایج (برای مشاهده کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه استان اصفهان – فرایند نهایی پذیرفته شدگان (برای مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه استان اصفهان – شماره 3 – اعتراض به نتایج (برای مشاهده کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه شهرستان های تهران – فرم گزینش (برای مشاهده کلیک کنید.)
  6. اطلاعیه خراسان جنوبی – ادامه روند استخدامی – (برای مشاهده کلیک کنید.)
  7. اطلاعیه استان خوزستان – ثبت نام در دوره مهارت آموزی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  8. اطلاعیه استان سیستان و بلوچستان – زمانبندی گزینش (برای مشاهده کلیک کنید.)
  9. اطلاعیه استان قم – زمانبندی گزینش  (برای مشاهده کلیک کنید.)
  10. اطلاعیه استان گلستان – اطلاعیه شماره 2 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  11. اطلاعیه استان لرستان – ثبت نام دوره مهارت آموزی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  12. اطلاعیه استان مرکزی – شماره 5 – ثبت نام مهارت آموزی (برای مشاهده کلیک کنید.)

 

تاریخ 25 مرداد 1401

  1. اطلاعیه سراسری دانشگاه فرهنگیان- اطلاعیه شماره 1 –  ثبت نام دوره مهارت آموزی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. لینک پردیس ها استانی دانشگاه فرهنگیان (برای مشاهده کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه استان فارس – نتایج نهایی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه استان کردستان – گزینش (برای مشاهده کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه استان گلستان – پذیرفته شدگان نهایی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  6. اطلاعیه استان هرمزگان – پذیرفته شدگان نهایی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  7. اطلاعیه استان آذربایجان غربی – پذیرفته شدگان نهایی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  8. اطلاعیه استان ایلام – پذیرفته شدگان نهایی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  9. اطلاعیه استان تهران – شماره دو (برای مشاهده کلیک کنید.)
  10. اطلاعیه استان خوزستان – گزینش (برای مشاهده کلیک کنید.)
  11. اطلاعیه استان سیستان و بلوچستان (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 24 مرداد 1401

  1. اطلاعیه شهرستان های تهران – شماره 10 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استان یزد – شماره 7 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه شهرستان های تهران – شماره 11 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه استان تهران – شماره یک پذیرفته شدگان نهایی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه استان قم – ادامه فرایند استخدامی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  6. اطلاعیه استان مرکزی – شماره 4 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  7. اطلاعیه استان خراسان رضوی – در پیام رسان سروش (لینک کانال سروش گزینش خراسان رضوی)
  8. اطلاعیه استان البرز – پذیرفته شدگان نهایی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  9. اطلاعیه استان خراسان جنوبی – پذیرفته شدگان نهایی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  10. اطلاعیه استان زنجان – پذیرفته شدگان نهایی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  11. اطلاعیه استان کردستان – پذیرفته شدگان نهایی (برای مشاهده کلیک کنید.)

 

تاریخ 28 تیر 1401

«تأهل» و «داشتن فرزند» هر کدام ۲۰۰ امتیاز به نمره آزمون کتبی داوطلبان آزمون استخدامی اضافه می‌کند.

نمره آزمون استخدام حداکثر ۱۰ هزار است و امتیاز مربوط به تاهل و قانون جوانی جمعیت نیز هزار نمره در کل به داوطلب مشمول اضافه می‌کند. حالا این نمره چطور اضافه و محاسبه می‌شود؟ ۲۰۰ نمره به ازای تاهل و ۲۰۰ نمره به ازای هر فرزند به نمره داوطلب مشمول این شرایط اضافه می‌کند البته این قانون برای مناطقی است که رشد جمعیت آن‌ها بیش از ۲.۵ درصد نباشد، بنابراین اگر کسی چهار فرزند داشته باشد، با احتساب تاهل، هزار نمره به هر نمره‌ای که گرفته باشد اضافه می‌شود و این مسئله هیچ ربطی به نمره مکتسبه داوطلب ندارد و فرد پس از احتساب این اعداد، در تراز مربوط به خودش قرار می‌گیرد.

مروتی با ذکر یک مثال توضیح داد: فرض کنید فردی متاهل و بدون فرزند است و در این حالت به ازای تاهل ۲۰۰ نمره به نمره‌ای که در آزمون کتبی کسب کرده اضافه می‌شود. در این مثال فرضا اگر نمره آزمون کتبی فرد ۳۸.۵۲ باشد بعد از کسب آن ۲۰۰ نمره به خاطر تاهل، نمره کل نهایی اول او به ۴۰.۵۲ تبدیل می‌شود، یعنی نمره اول که ۳۸.۵۲ بود را اگر به ۱۰ هزار ببریم می‌شود ۳۸۵۲ و اگر ۲۰۰ امتیاز تاهل این فرد روی ۳۸۵۲ اضافه شود، به عدد نهایی ۴۰۵۲ یا همان ۴۰.۵۲ که در کارنامه فرد ذکر شده می‌رسیم.

او در آخر تاکید کرد: البته این نکته را نیز اضافه می‌کنم که به ازای هر یک فرزند ۲۰۰ امتیاز به فرد داده می‌شود، اما حداکثر امتیاز هزار است و اگر فرد فرزندان بیشتری داشته باشد در این امتیاز تغییری ایجاد نمی‌شود.


تاریخ 19 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان البرز – شماره 7 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استان اصفهان – شماره 11 (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 18 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان اصفهان – شماره 10 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استا اصفهان – شماره 9  (برای مشاهده کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه استان اصفهان – شماره 8 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه استان خراسان رضوی – شماره 9 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه استان یزد – شماره 6 (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 16 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان آذربایجان غربی – پذیرفته شدگان خانم جدید (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 15 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان مرکزی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استان اصفهان شماره 7 (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 14 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان اصفهان – فرایند برگزاری مصاحبه (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه شهرستان های تهران – شماره 7 (برای مشاهده کلیک کتید.)
  3. اطلاعیه استان قم – شماره 3 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه استان یزد – شماره 5 (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 13 تیر 1401

  1. اطلاعیه شهرستان های تهران – شماره 6 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استان البرز – شماره 6 (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 12 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان اصفهان – تکمیل ظرفیت خانم ها (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استان گلستان – شماره 4 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه استان اردبیل – پذیرفته شدگان جدید (برای مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه خراسان رضوی – شماره 8 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه استان هرمزگان – شماره 9 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  6. اطاعیه استان تهران -مهم- شماره 4 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  7. اطلاعیه شهرستان های تهران – مهم (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 11 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان گیلان – شماره 4 – مصاحبه (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استان تهران – شماره 3  (برای مشاهده کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه استان هرمزگان – اصلاحیه (برای مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه استان هرمزگان – شماره 7 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه خراسان شمالی (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 10 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان خراسان رضوی – شماره 7 (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 9 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان خوزستان – تغییر محل بررسی مدارک (جهت مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استان گلستان – شماره 2 (جهت مشاهده کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه استان زنجان – مصاحبه – شماره 3 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه استان گلستان – ویژه خانم ها (برای مشاهده کلیک کنید)
  5. اطلاعیه استان خراسان جنوبی – ویژه خانم ها (برای مشاهده کلیک کنید.)
  6. اطلاعیه استان اصفهان – شماره 5 – ادامه بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  7. اطلاعیه استان خراسان رضوی – شماره 6 (برای مشاهده کلیک کنید)
  8. اطلاعیه استان یزد – شماره 4 (برای مشاهده کلیک کنید.)

تاریخ 8 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان مازندران – اطلاعیه 3 (جهت مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استان البرز – شماره 5 (جهت مشاهده کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه استان چهارمحال بختیاری – مصاحبه (جهت مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه استان اصفهان – شماره 4 – مصاحبه (جهت مشاهده کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه استان کردستان – مصاحبه  (جهت مشاهده کلیک کنید.)
  6. اطلاعیه استان آذربایجان غربی – جامانداگان از مصاحبه – شماره 3 (جهت مشاهده کلیک کنید.)
  7. اطلاعیه استان سمنان – مصاحبه (جهت مشاهده کلیک کنید.)
  8. اطلاعیه استان گلستان – زمانبندی (جهت مشاهده کلیک کنید.)
  9. اطلاعیه استان مرکزی – اصلاحیه زمانبندی (جهت مشاهده کلیک کنید.)
  10. اطلاعیه استان خراسان جنوبی – مصاحبه (جهت مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 7 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان گیلان  دریافت نوبت و تشکیل پرونده – (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطاعیه استان آذربایجان شرقی- مصاحبه (برای مشاهده کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه شهرستان های تهران – فرایند انجام  مصاحبه (برای مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه شهرستان های تهران -شماره 4- فرم گزینش (برای مشاهده کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه استان هرمزگان – زمان مصاحبه (برای مشاهده کلیک کنید.)
  6. اطلاعیه استان خراسان رضوی – شماره 5 (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 6 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان آذربایجان غربی – زمانبندی حضور (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استان البرز – شماره 3 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه استان البرز – شماره 4 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه استان ایلام – شماره 2 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه خوزستان – اصلاحیه بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  6. اطلاعیه استان زنجان – شماره 2 – زمان تحویل مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  7. اطلاعیه استان قزوین – فرم ها و نحوه انجام مصاحبه (برای مشاهده کلیک کنید.)
  8. اطلاعیه استان قزوین – شماره 3 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  9. اطلاعیه استان کرمان – شماره 3 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  10. اطلاعیه استان کرمانشاه – شماره 2 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  11. اطلاعیه استان گلستان – هسته گزینش (برای مشاهده کلیک کنید.)
  12. اطلاعیه استان مرکزی – شماره 3 – زمانبندی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  13. اطلاعیه استان هرمزگان – شماره 4 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  14. اطلاعیه استان همدان – مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  15. اطلاعیه استان همدان – شماره 3 – زمانبندی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  16. اطلاعیه استان یزد – شماره 3 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  17. اطلاعیه شهرستان های استان تهران – شماره 3  دریافت نوبت تشکیل پرونده (برای مشاهده کلیک کنید.)
  18. اطلاعیه استان تهران – شماره 2 – تشکیل پرونده (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


 

تاریخ 5 تیر 1401

  1. اطلاعیه استان قزوین (برای مشاهده کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه استان البرز – تشکیل پرونده (برای مشاهده کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه استان خوزستان – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه استان زنجان – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه استان کرمانشاه – بررسی مدارک (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  6. اطلاعیه استان مازندران – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  7. اطلاعیه استان یزد – شماره 2 – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  8. اطلاعیه استان همدان – شماره 2 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  9. اطلاعیه استان مرکزی – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  10. اطلاعیه استان لرستان – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  11. اطلاعیه استان گلستان – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  12. اطلاعیه استان کهگیلویه و بویراحمد – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  13. اطلاعیه استان کردستان – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  14. اطلاعیه استان قم – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  15. اطلاعیه استان فارس – شماره 2 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  16. اطلاعیه شهرستان های تهران – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  17. اطاعیه استان سیستان و بلوچستان – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  18. اطلاعیه استان سمنان – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  19. اطلاعیه استان خراسان جنوبی – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  20. اطلاعیه استان خراسان شمالی – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  21. اطلاعیه استان خراسان شمالی – زمان تحویل مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  22. اطلاعیه استان خراسان شمالی – اطلاعیه شماره یک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  23. اطلاعیه استان خراسان رضوی – شماره 4 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  24. اطلاعیه  استان چهارمحال و بختیاری – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  25. اطلاعیه استان البرز – شماره 2 – (برای مشاهده کلیک کنید.)
  26. اطلاعیه استان اصفهان – شماره 2 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  27. اطلاعیه استان اصفهان – شماره 3 (برای مشاهده کلیک کنید.)
  28. اطلاعیه استان اردبیل – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)

 


تاریخ 4 تیر 1401

  1. اطلاعیه اعلام نتایج استان یزد (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه اعلام نتایج استان همدان (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه شماره 2 استان هرمزگان (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه شماره یک استان فارس (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه شماره یک استان تهران (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  6. اطلاعیه شماره یک استان البرز (برای مشاهده کلیک کنید.)
  7. اطلاعیه شماره دو گیلان – بررسی مداک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  8. اطلاعیه شماره سه هرمزگان – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  9. اطلاعیه استان ایلام – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  10. اطلاعیه استان بوشهر – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  11. اطلاعیه شماره سه استان خراسان رضوی – بررسی مدارک (برای مشاهده کلیک کنید.)
  12. اطلاعیه استان آذربایجان شرقی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  13. اطلاعیه استان آذربایجان غربی (برای مشاهده کلیک کنید.)
  14. اطلاعیه شماره یک استان اردیبل (برای مشاهده کلیک کنید.)

 

تاریخ 3 تیر 1401

  1. اطلاعیه شماره 1 استان هرمزگان (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  2. اطلاعیه شماره 1 استان البرز (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  3. اطلاعیه شماره 1 استان سیستان و بلوچستان (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  4. اطلاعیه شماره 1 استان خراسان جنوبی (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  5. اطلاعیه شماره 1 استان کهگیلویه وبویراحمد (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  6. اطلاعیه شماره 1 استان اصفهان (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  7. اطلاعیه شماره 1 استان ایلام(برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)
  8. اطلاعیه شماره 1 استان کرمان(برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)

تاریخ 2 تیر 1401

  1. اطلاعیه شماره یک استان کردستان (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)

تاریخ  ۱ تیر ۱۴۰۱

  1. مشاور رئیس سازمان سنجش کشور درباره منتشر نشدن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ابتدای خرداد آماده شده است. مقرر شده است به ازای تاهل و نیز هر فرزند ۲ درصد و مجموعا حداکثر تا ۱۰ درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه شود. اختصاص این امتیاز مشروط به این مسئله است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای دو و نیم درصد نباشد. به محض تائید این گزارش از طرف سازمان اداری و استخدامی و ارسال رسمی آن به سازمان سنجش در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی و منتشر می‌شود.
  2. اطلاعیه شماره یک استان یزد (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)

 

تاریخ 31 خرداد 1401

  1. اطلاعیه شماره یک شهرستان‌های استان تهران (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)

تاریخ 30 خرداد 1401

  1. عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش در مصاحبه در تاریخ 30 خرداد 1401 در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آماده است. دو دستگاه آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی اختلافی بر روی تعداد دارند که اگر تعداد ضرایب و تاثیرگذاری دروس را مشخص کنند ما آماده اعلام هستیم.
  2. سخنگوی آموزش و پرورش: ما همان اصراری که قبلا برای برگزاری آزمون استخدامی داشتیم، حالا برای اعلام نتایج این آزمون داریم و امیدواریم سازمان سنجش به زودی نتایج را در اختیار ما قرار دهد.

تاریخ 28 خرداد 1401

جلسه دستور العمل اجرایی استخدامی ماده 28، سال 1401 برگزار شد. (برای مشاهده خبر کلیک کنید.)

تاریخ 26 خرداد 1401

  1. کارشناس ارتباط با پردیس های دانشگاهی و متعهدین خدمت آموزش و پرورش اصفهان: جلسه توجیهی آموزشی مصاحبه‌ گران آزمون استخدامی برگزار می گردد.

تاریخ 24 خرداد 1401

  1. اطلاعیه شماره یک استان خراسان رضوی  (برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید.)

 

 

محمد خسروی

63 مطلب منتشر شده

دبیر تربیت بدنی؛ کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی

درباره این مطلب نظر دهید !