برای تهیه دوره ها و فایل ها، ویژه استخدامی و استفاده از تخفیفات کلیک کنید. مشاهده تخفیفات

مسابقات ورزشی فرهنگیان سال تحصیلی 1401-1402

یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی 1401-1402

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت، محمد جعفری درباره جزئیات برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان اظهار کرد: بدون تردید پی ریزی یک جامعه سالم و بانشاط در گرو سلامت روحی و جسمی اعضای جامعه و مرهون تلاش نیروی انسانی سالم، کارآمد و فکور است از این رو توجه مستمر به سلامت عموم شاغلین از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی افزود: نقش محوری و بی بدیل منابع انسانی اعم از معلمان و کارکنان شاغل در تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت بدیهی است در همین راستا برای سلامت جسمی و روحی این منبع تاثیرگذار و ارزشمند و اجرای مفاهیم اسناد بالادستی در حوزه ورزش باید زمینه شادابی و نشاط همکاران را از طریق مشارکت فعالیت های روح بخش، نشاط آفرین و سلامت محور تربیت بدنی و ورزش فراهم کرد.

جعفری با اشاره به ابلاغ شیوه نامه اجرای ورزش فرهنگیان در سال تحصیلی جدید در 3 سطح فعالیت های سلامت محور، ورزش همگانی و ورزش رقابتی به استان های سراسر کشور ادامه داد: فعالیت های سلامت محور به فعالیت هایی که در راستای تحقق رویکرد سلامت همه جانبه و با هدف ارتقای سلامت جسمی و روانی انجام شود، اطلاق می شود؛ ورزش همگانی نیز یعنی ورزش برای همه که فعالیت های جسمی اعم از بازی های غیرمنظم و خودجوش بومی تا تمرین های بدنی منظم را در برگرفته و عموماً به ورزش های گروهی غیر رقابتی و بدون هزینه یا ارزان قیمت اطلاق می شود؛ منظور از ورزش رقابتی نیز مسابقات ورزشی رسمی در رشته های تعیین شده است که بر اساس آخرین قوانین رشته مربوطه برگزار می شود.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت اجرای برنامه های ورزشی فرهنگیان، تاکید می شود که این شیوه نامه در شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی ستاد، استان و شهرستان به عنوان طرح توسعه ورزش فرهنگیان مطرح و اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش به زمان بندی اجرای مسابقات اشاره و بیان کرد: برگزاری مرحله شهرستان، منطقه و ناحیه مسابقات طوری برنامه ریزی شده است که تا پایان بهمن ماه سال جاری تمام شود. مرحله استان مسابقات تا پایان اردیبهشت ماه، هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار خواهد شد و مرحله کشوری این مسابقات، تابستان ۱۴۰۱برگزار می شود.

وی برگزاری مسابقات را در رشته های فوتسال در بخش برادران، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون در بخش خواهران و برادران اعلام کرد و گفت: نحوه ثبت نام در مسابقات ورزشی فرهنگیان در سال تحصیلی جدید از طریق سامانه سیدا است.

جعفری از برگزاری این مسابقات با عنوان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی یاد کرد و افزود: مدیران کل استان ها و روسای آموزش و پرورش باید ابعاد، اهداف، شیوه و زمان اجرای برنامه را برای مدیران و دست اندرکاران تشریح و بر ضرورت اجرای آن تاکید کنند.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ضروری است استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان و اطلاع رسانی حداکثری برای تبلیغ و ترویج برنامه برای توسعه مشارکت تمامی ذینفعان و حمایت اجتماعی مدنظر باشد.

جهت دانلود شیوه نامه مسابقات فرهنگیان روی دانلود کلیک کنید.

محمد خسروی

63 مطلب منتشر شده

دبیر تربیت بدنی؛ کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...

%11
تخفیف

کانال نکته و تست دروس مربی تربیت بدنی و سلامت، مشاوره و سبک زندگی

قیمت اصلی 279,000 تومان بود.قیمت فعلی 250,000 تومان است.
120
%13
تخفیف

کانال نکته و تست دروس عمومی استخدامی

قیمت اصلی 174,000 تومان بود.قیمت فعلی 152,000 تومان است.
377
%21
تخفیف

کانال نکته و تست دروس تخصصی تربیت بدنی استخدامی

قیمت اصلی 215,000 تومان بود.قیمت فعلی 171,000 تومان است.
302