برای تهیه دوره ها و فایل ها، ویژه استخدامی و استفاده از تخفیفات کلیک کنید. مشاهده تخفیفات

فایل مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی و گزینش استخدامی آموزش و پرورش

فایل مصاحبه تخصصی و گزینش استخدامی آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش هرسال برگزار می شود. استخدام در حوزه آموزش و پرورش به دلایل زیادی از جمله ارزشمند بودن فعالیت در زمینه آموزش و پرورش، امکان کمک به رشد و توسعه دانش‌آموزان و دانشجویان، ایجاد تغییرات مثبت در جامعه و ایجاد شغل‌های پایدار و مطلوب، بسیار مورد توجه است. همچنین، حوزه آموزش و پرورش یکی از حوزه‌هایی است که با توجه به نیاز بالای جامعه به آموزش و پرورش، همواره شغل‌های پایدار و مطلوبی را برای افراد فراهم می‌کند. همچنین، این حوزه شغلی امکان فعالیت در محیط‌های کاری خوبی را فراهم می‌کند.

برای استخدام شدن نیاز است تا درآزمون های استخدامی شرکت کنید. آزمون استخدامی شامل دو مرحله است: 1. آزمون علمی و 2. آزمون یا مرحله مصاحبه که به دو قسمت تقسیم می شود. مصاحبه تخصصی و گزینش.

تهیه فایل مصاحبه استخدامی آموزش وپرورش

فایل مصاحبه تخصصی و گزینش استخدامی آموزش و پرورش یک پکیج کامل و جامع از سوالات متنی با پاسخ کامل و تشریحی با نمونه پاسخ های مفید است که به کمک آن می‌توانید آمادگی لازم را برای شرکت در مصاحبه تخصصی و گزینش استخدامی آموزش و پرورش کسب کنید.

 

فایل مصاحبه و گزینش برای آموزش و پرورش

این فایل شامل مجموعه‌ای از سوالات متداول در مصاحبه تخصصی و گزینش استخدامی آموزش و پرورش است که بر اساس تجربیات و سوالات  که در  سالیان گذشته در مصاحبه ها مطرح شده، تهیه شده است. با استفاده از این فایل، می‌توانید با سوالات متداول در مصاحبه تخصصی آموزش و پرورش آشنا شوید و بهترین پاسخ‌ها را برای آن‌ها بیاموزید. همچنین، این فایل شامل نکات مهمی در زمینه ارتقای مهارت‌های ارتباطی، مدیریت استرس، پایداری عاطفی و … می‌باشد که به شما در شرایط مختلف مصاحبه تخصصی و گزینش استخدامی کمک می‌کند.

فایل مصاحبه تخصصی و گزینش استخدامی آموزش و پرورش، برای افرادی که به دنبال شغلی در زمینه آموزش و پرورش هستند، بسیار مناسب است. این فایل به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای شرکت در مصاحبه تخصصی و گزینش استخدامی در این حوزه را بیاموزید و با خیال راحت‌تر و با اطمینان بیشتری به این مصاحبه‌ها شرکت کنید. همچنین، این فایل برای افرادی که قصد ارتقای شغلی در زمینه آموزش و پرورش دارند و می‌خواهند مهارت‌های خود را در این زمینه بهبود بخشند، بسیار مفید است.

این فایل به زبان ساده و قابل درک تهیه شده است و برای همه افرادی که می خواهند در زمینه آموزش و پرورش فعالیت کنند، قابل استفاده است. با استفاده از این فایل، می‌توانید به راحتی مهارت‌های لازم برای شرکت در مصاحبه تخصصی و گزینش استخدامی آموزش و پرورش را بیاموزید و به عنوان یک فرد موفق در این زمینه شناخته شوید.

 

برای تهیه فایل مصاحبه و گزینش چه کاری باید انجام دهم؟

برای خرید و  تهیه  فایل و هر سوالی که دارید می توانید از طریق راه های معرفی شده با ما در ارتباط باشید(آیکن آبی رنگ پایین صفحه). خرید از دو طریق امکان پذیر است، خرید مستقیم از سایت و یا ارسال پیام در پیام رسان های تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام و دریافت شماره کارت و واریز مستقیم وجه به ما.

فایل چگونه برای من ارسال می شود؟

بعد از خرید محصول، فایل بین 6 تا 12 ساعت بعد برای شما در یکی از پیام رسان ها ارسال خواهد شد، به این منظور شما لازم است بعد از خرید محصول با همان شماره ای که خرید انجام داده اید، در یکی از پیام رسان ها به شماره 09156253136 پیام ارسال نمایید. تا فایل برای شما ارسال شود.

آیا محصول پشتیبانی و یا آپدیت دارد؟

شما از لحظه خرید محصول به مدت یک سال هر گونه ویرایش، آپدیت، اضافه شدن مطلب، فایل را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

قیمت محصول چند است؟

قیمت این محصول که به صورت فایل pdf است 300 هزار تومان است، ولی شما برای مدت محدود می توانید این فایل را با قیمت 200 هزار تومان تهیه نمایید.

چرا باید این محصول را خریداری کنم؟

  1. تمام محصولات ما در وب سایت دبیر تربیت بدنی سعی شده است با بالاترین کیفیت تهیه شود، نظرات افرادی که سالیان گذشته از محصولات ما به خصوص گروه مصاحبه استفاده نموده اند را در پیج ایسنتاگرام ما بخش هایلایت ها مشاهده کنید، و یا تصاویر زیر را بررسی کنید.
  1. سایت ما دارای نماد اعتماد الکترونیک، و مجوز فعالیت در فضای مجازی می باشد. قسمت پایین صفحه سایت را بررسی نمایید.
  2. ما سابقه فعالیت 6 سال در زمینه استخدامی آموزش و پرورش داریم و تاکنون 1600 نفر از افرادی که در گروه های ما حضور داشتند، توانسته اند به شغل مورد علاقه خود معلمی دست پیدا کنند.
  3. قیمت مناسب و دارای تخفیف نسبت به موسسات و پکیج های دیگر در فضای مجازی.
  4. پیشتیبانی تا یک سال و پاسخ به هر سوالی که در زمینه مصاحبه دارید.
  5. تخفیف در تهیه سایر محصولات
  6. دارای بالای 600 سوال مختلف در زمینه مصاحبه تخصصی و گزینش
  7. پاسخ های کامل و نمونه پاسخ در برخی سوالات
  8. در صورت تهیه فایل راهنمای ویدیویی برای مصاحبه، این ویدیو ها با تخفیف 90 درصد برای شما فعال خواهد شد.

برای تهیه فایل روی تصویر زیر کلیک نمایید.

 

در این آزمون شرایط  و درصد نمرات نسبت به سالیان قبل دچار تغییراتی شده است. میزان تاثیر نمره مرحله مصاحبه به 60 درصد رسیده است و تاثیر نمره مرحله آزمون علمی 40 درصد است، یعنی بر خلاف آزمون های گذشته تاثیر مصاحبه به مراتب بیشتر است. پس شما باید وقت و توجه بالایی برای قبولی در این مرحله بگذارید.

امتیازات مصاحبه تخصصی استخدامی آموزش و پرورش

در مرحله مصاحبه که شامل سه حیطه عمومی، تخصصی و اختصاصی است به نکات زیر توجه کنید.

  1. بخش عمومی شامل 200 امتیاز می باشد. در این بخش باور و التزام عملی به ارزشهاي اسلامی، ملی و انقلابی و روحيه جهادي شامل 40 امتیاز است که توسط کانون ارزیابی و بررسی میدانی صورت می گیرد. رعایت آداب و اخلاق اسلامی و آراستگی پوشش و ظاهر شامل 40 امتیاز که توسط کانون ارزیابی و بررسی میدانی صورت  می گیرد. مهارت های ارتباطی 20 امتیاز، سازگاری و انعطاف پذیری 20 امتیاز، تفکر تحلیلی و حل مساله 20 امتیاز ، خلاقیت، نوآوری و تحول خواهی 20 امتیاز، مسئولیت پذیری 20 امتیاز، توانایی های عمومی ذهنی 20 امتیاز که توسط ابزارهای کانون ارزیابی سنجیده خواهند شد.
  2. بخش اختصاصی شامل 240 امتیاز می باشد. مهارتهاي تدریس اثربخش 64 امتیاز، که محتوای آن شناخت تفاوت های فردی،شیوه های تدریس و خلق موقعیت های بدیع و خلاقانه و مدیریت کلاس  را شامل می شود. مهارت های تربیت در ساحت های شش گانه 32 امتیاز، شامل مهارتهاي تربيتی در ساحتهاي اعتقادي، عبادي و اخلاقی؛ اقتصادي و حرفه اي؛ علمی و فناوري؛ اجتماعی و سياسی؛ زیستی و بدنی؛ زیبایی شناختی و هنری را شامل می شود. بخش انگیزه حرفه معلمی شامل 20 امتیاز است که توسط شتياق، علاقه و انگيزه به حرفه معلمی و برخورداري از نگرش غنی نسبت به تعليم و تربیت و کار کردن با دانش آموزان سنجیده می شود. بخش کاربست فناوری های نوین آموزشی شامل 32 امتیاز است. که توسط آشنایی با تکنولوژی و نرم افزارهای آموزشی سنجیده می شود. بخش کسب مقام در مسابقات، رویدادها و جشنواره های معتبر استانی و ملی و جهانی  دارای 26 امتیاز است. شامل کسب مقام در مسابقات و رویدادهاي معتبر علمی، ادبی، فرهنگی، هنري، ورزشی، تربيتی، آموزشی و فناوري است. سوابق فعاليتهاي تحصيلی، آموزشی، فرهنگی، جهادي، تربيتی و فناوريهاي نوین شامل سه بخش است 1. مستندسازي تجربيات و سوابق تدریس و فعاليت در مراكز آموزش عالی، گروه هاي جهادي ، مدارس، مهدهاي كودک، مراكز فرهنگی، تربيتی و تحقيقاتی با ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیربط و بيمه، شامل 26 امتیاز گواهی معتبر مهارتها و مرتبه هاي علمی، ادبی، فرهنگی، هنري، ورزشی، تربيتی، آموزشی و فناوري شامل 20 امتیاز 3. تقدیرنامه هاي مرتبط در سطوح مدیریتی ميانی و عالی (امتياز بر اساس سطوح كسب تقدیرنامه) 20 امتیاز، در مجموع240 امتیاز این بخش را شامل می شود.
  3. بخش تخصصی شامل 160 امتیاز می باشد. بخش اول تسلط بر برنامه درسی و تربيتی مورد نياز دوره ابتدایی شامل 5 قسمت است. 1. توانایی نوآوري و ابتكار آموزشی و بازي وارسازي مفاهيم ریاضی، علوم، اجتماعی و… شامل 30 امتیاز توانایی قصه گویی، شعرخوانی، داستان خوانی و… شامل 26 امتیاز 3. زیبانویسی، طراحی، كاردستی و نقاشی شامل 32 امتیاز 4. توانایی تلاوت قرآن و درک معانی آن شامل 34 امتیاز 5. توانایی اجرا و طراحی بازي و ورزش و سواد سلامت 26 امتیاز را شامل می شوند. بخش دوم پژوهشهاي مرتبط با بهبود عملكرد معلم، تاليف و تدوین مقالات مرتبط با گروه آزمون است در مجموع 12 امتیاز را شامل می شود.

با توجه به موارد بالا بخشی از امتیازات بر عهده خود فرد و با ارائه مدارک مختلف قابلیت کسب شدن دارد. ولی برخی از امتیازات با پاسخ به سوالات در اتاق مصاحبه قابل کسب می باشد. با این حال شما باید به تمام جوانب و گزینه ها توجه داشته باشید تا در مجموع 600 امتیاز این بخش بتوانید بالاترین امتیاز را کسب کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. برای کسب نمره قبولی حداقل نمره در بخش مصاحبه یا با عنوانی ارزیابی تکمیلی 470 امتیاز را کسب کنید.

محمد خسروی

63 مطلب منتشر شده

دبیر تربیت بدنی؛ کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی

درباره این مطلب نظر دهید !