برای تهیه دوره ها و فایل ها، ویژه استخدامی و استفاده از تخفیفات کلیک کنید. مشاهده تخفیفات

  • 5

المیپاد ورزشی درون مدرسه ای سال 1402-1403 با عنوان امیدستان ورزش

طرح امیدستان ورزش

همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش آیین افتتاحیه هشتمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یادواره شهدای دانش آموز(امیدستان ورزش) در قالب طرح ۱۰۰ درصد؛ ۱۰۰ مسابقه در صد روز با شعار مدرسه، کانون تربیتی محله، امیدستان ورزش در سراسر کشور برگزار شد.

در طرح ۱۰۰درصد (۱۰۰مسابقه در صد روز) که قرار است از اول آبان ماه در مدارس سراسر کشور برگزار شود؛ به مدت ۱۰۰روز، ۱۵ دقیقه از زنگ تفریح به مسابقات فوتسال  برای پسران و والیبال برای دختران اختصاص پیدا می کند.

 

طرح 100 در صد مسابقات دانش آموزی

بخشنامه این طرح بزودی در سایت بارگزاری می شود.

 

سرود امیدستان ورزش

طرح امیدستان ورزش نیز همانند المپیاد ورزش درون مدرسه ای سرود مختص خود را دارد که برای شنیدن و دانلود آن کافی است از پلیر زیر استفاده کنید.

 

 

لینک دانلود سرود امیدستان ورزش

 

پوستر امیدستان ورزش

 

دستورالعمل طرح 100 در صد

ازجمله اهداف نظام آموزش و پرورش كشور ، تربيت نسلی شاداب و با نشاط مي باشد كه در كنار فراگيري علوم مختلف، مي بايست از سلامتی، تحرك و پويايي لازم برخوردار باشد. مدارس كشور به عنوان اصلي ترين پايگاه تعليم وتربيت، مورد توجه مديران آموزش و پرورش بوده و در كانون توجه برنامه ريزان و طراحان تعليم و تربيت قرار دارد.

به همين منظور، معاونت تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش با استناد به اسناد بالا دستی و در راستای عملياتی نمودن اهداف و مأموريتهای خود نسبت به اجرای برنامه 100درصد ، برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان در سطوح مدرسه، منطقه/ناحيه/شهرستان، استان و كشور با رويکرد اميد آفريني، افزايش نشاط و ارتقای ورزش تربيت و همگانی مبادرت نموده ودر نظـر دارد تا با استفاده از ظرفيت عظيم مدارس به عنوان اصلي ترين و تأثيرگذارترين كانون حضـور دانش آموزان و همچنين مشاركت همه جانبه مديران، معلمان، دانش آموزان، اولياء و ساير سازمان هاي مرتبط، اين رويداد مهم را برگزار نمايد.

دستورالمل این طرح را از لینک زیر دانلود نمایید.

برگزاری مسابقات ورزشي دانش آموزان با عنوان طرح 100 مسابقه درصد روز عبارتست از برگزاري مسابقات ورزشي در رشته فوتسال در مدارس پسرانه و داژبال در مدارس دخترانه در دوره تحصيلي متوسطه اول و دوم و دور دوم ابتدايي و در سطوح درون مدرسه، منطقه، استان و كشور  در بازه زماني آبان ماه لغايت 26 اسفند 1402. مسابقات در سطح
مدرسه مي بايست در زنگ تفريح دوم به مدت 10دقيقه برنامه ريزي شود.

محمد خسروی

63 مطلب منتشر شده

دبیر تربیت بدنی؛ کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...

%11
تخفیف

کانال نکته و تست دروس مربی تربیت بدنی و سلامت، مشاوره و سبک زندگی

قیمت اصلی 279,000 تومان بود.قیمت فعلی 250,000 تومان است.
125
%13
تخفیف

کانال نکته و تست دروس عمومی استخدامی

قیمت اصلی 174,000 تومان بود.قیمت فعلی 152,000 تومان است.
377
%21
تخفیف

کانال نکته و تست دروس تخصصی تربیت بدنی استخدامی

قیمت اصلی 215,000 تومان بود.قیمت فعلی 171,000 تومان است.
304